2016. június 16., csütörtök

Fontos!

Sziasztok!


Mint láthatjátok nem résszel érkeztem.
Az utóbbi időben nem frissítettem, és ennek az oka az, hogy magam sem tudom, mihez kezdjek. Elbizonytalanodtam a történettel kapcsolatban, és ebben az is közrejátszott, hogy amíg nem voltam jelen, néhány kritika oldal az én megkérdezésem nélkül publikált egy bejegyzést a blogról, amiben szinte csak azt emelték ki, hogy mit csináltam eddig rosszul. Eddig is tisztában voltam azzal, hogy nem tökéletes, amit csinálok, de ezek főleg elszomorítottak. Sokat gondolkodtam azon, hogy mi legyen, végső elkeseredettségemben még a törlés gombra is vetettem néhány pillantást, de úgy gondoltam, hogy túl sok energiát fektettem ebbe ahhoz, hogy egy gombnyomással eltöröljem az egészet.
Viszont én úgy érzem, hogy ennek a történetnek nincs jövője, legalábbis ebben a formában nincs. A legújabb gondolatom az, hogy elkezdem előről az egészet. Rengeteg idő eltelt azóta, mióta megnyitottam a blogot 2013-ban, és én is rengeteget változtam azóta. Más fejjel gondolkozom, mint akkor, szereztem némi tapasztalatot, és emiatt is szeretném újrakezdeni ezt az egészet, persze ha még van rá igény.
Ti mit gondoltok? Vagy esetleg fordíthatok is, wattpadon rengeteget olvastam, és ha gondoljátok keresek valamit, ami talán nektek is tetszene. 
Tudom, hogy nem voltam itt már egy ideje, és nem is reménykedem, hogy ti azok vagytok, de szeretném, ha néhányan írnátok kommentet, sokat jelentene. 



L.xx

14 megjegyzés:

  1. Szia Drága!

    Fogalmam sincs, hogy írtam-e már kommentet a blogodon, de az igazság az, hogy már meglehetősen régóta olvasom a történetedet. Azonban a ritka feltöltések miatt - ami nem a te hibád, hiszen mindenkivel előfordul - már nem emlékszem a történet minden pillanatára de az élénken él az elmémben, hogy borzasztóan oda voltam a történetedért. Megfogott az írásmódod és maga a történet is. Tehetséges író vagy és ezt senki nem veheti el tőled. Nyilván egy blog írása nem ér fel egy 8 sorozatos könyv alkotásával, de ez így is van rendben! Az olvasók nem is egy világhírű íróra számítanak. És ahhoz képest, hogy "csupán" egy fanfictionon dolgozol, a szókincsed gyönyörű, ahogyan leírod a helyzeteket mindent magam előtt vagyok képes látni és ez tehetség. Mindig lesznek olyanok akik kritizálni fogják amit csinálsz de hé, fel a fejjel. Mi itt vagyunk és olvassuk amiket átadsz nekünk, mert érdekel. Természetesen nem lesz tökéletes, de nem is kell. Ahogyan csinálod amit csinálsz, az úgy a jó!
    Természetesen mint ahogyan te is mondtad, 2013 óta hosszú idő telt el és te is változtál. Nos erre csak azt tudom mondani, hogy a te döntésed mit teszel. Ha folytatod a blogot, az olvasók maradnak, ha újra kezded is sokakat fog érdekelni és ha másba kezdesz bele is lesznek olyan hűséges személyek akik melletted állnak majd. Az a fontos, hogy te élvezd amit csinálsz, hiszen az olvasók észreveszik ha csak kényszerből és kötelességből írsz és akkor nem fogják élvezni az olvasást. Minden tőled függ és azt tedd, amit jónak érzed.
    Én szeretném ismét követni a "munkálaidat" hiszen régen minden amit írtál nagyon megfogott és nem hiszem, hogy ez változott volna:)
    Sajnálom, hogy ennyire hosszú lett a kommented, de én szurkolok a továbbiakban is és azt tedd amit úgy érzel képes volnál mosollyal az arcodon csinálni.
    Sok sikert kívánok, ezer puszi: Brooklyn C. Aleck xx

    VálaszTörlés
  2. Szia! Tavaj nyár óta olvasom a blogod. Egyszerûen imádom. Nyilván nem tökéletes, de kérdem én..melyik blog tökéletes? Akárhogy is döntesz hogy törlöd a blogod vagy valami, megértem. De nekem mindig ez lesz a kedvenc blogom és nem hiszem hogy könnyen el felejtem. Az utobbi idõben már annyira hiányzot a blogod hogy újra olvastam a részeket. Szerintem nem kéne hogy elillanjon az önbizalmad mert páran kritizálják. Tudod van az a mondás "ha mersz, nyersz" ;) nyilván több tapasztalatod van most már és másként gondolkozol de ne szégyeld amit régebben irtál, inkább fejleszd a blogod, mert ha újrakezded az már nem ugyan az lesz. Na de akár hogy is döntesz csak sok aikert tudok kívánni:)

    VálaszTörlés
  3. Szia!nekem nagyon tetszik ez a fanfiction,ne hagyd abba!folytasd és fogadd a kritikákat,hisz abból tanulsz!:)

    VálaszTörlés
  4. Szia!nekem nagyon tetszik ez a fanfiction,ne hagyd abba!folytasd és fogadd a kritikákat,hisz abból tanulsz!:)

    VálaszTörlés
  5. bevallom őszintén tegnap akadtam a blogodra, viszont leültem éjfélkor és egész hajnalba olvastam mert nem tudtam abbahagyni annyira tetszett. Én azt mondom, hogy tehetséges vagy és a blogod is nagyon jó. Viszont, ha te így döntöttél akkor egy hűséges olvasónak az a feladata, hogy támogasson és bele törődjön a döntésedbe. Én is ezt teszem bár fájó szívvel és őszintén érdekelne, hogy mi lesz a sorsa a szerelmeseknek. Szívesen olvasnék egy befejező részt. Szerintem ne kezd előről mert jó visszanézni, hogy miként fejlődik az ember... További sok sikert!

    VálaszTörlés
  6. bevallom őszintén tegnap akadtam a blogodra, viszont leültem éjfélkor és egész hajnalba olvastam mert nem tudtam abbahagyni annyira tetszett. Én azt mondom, hogy tehetséges vagy és a blogod is nagyon jó. Viszont, ha te így döntöttél akkor egy hűséges olvasónak az a feladata, hogy támogasson és bele törődjön a döntésedbe. Én is ezt teszem bár fájó szívvel és őszintén érdekelne, hogy mi lesz a sorsa a szerelmeseknek. Szívesen olvasnék egy befejező részt. Szerintem ne kezd előről mert jó visszanézni, hogy miként fejlődik az ember... További sok sikert!

    VálaszTörlés
  7. Szia te egy nagyon jó író vagy kérlek ne hagyd abba mert nagyon tetszik ez a blog de még a hibákkal is. Engem nem érdekel ki mit mond hogy nem jó meg ezen kell javítani mert nekem igy is tetszik. Én is hibákkal írom a blogomat de engem nem nagyon érdekel. Kérlek folytasd a blogot mert te egy tökéletes író vagy és ne érdekeljen akik rosszat mondanak rólad hanem azokat figyeld akik sok szeretettel olvassák a blogodat. Kérlek siess az új résszel. :)

    VálaszTörlés
  8. Folytasd te vagy a legjobb!!

    VálaszTörlés
  9. Szia, folytasd a blogot! Te vagy a legjobb!
    (Én is próbáltam "regényt" írni, de sajnos nem engedi elküldeni)
    Tehetséges vagy! Ne hagyd abba! A rosszakarókra tegyél magasról!

    Szia

    VálaszTörlés
  10. Szia! Még nem írtam egyik rész alá sem, de kérlek folytasd!

    VálaszTörlés
  11. Sziaa! Kérlek ne hagyd abba.Egyszerűen imádom.Ez volt az első blog amit olvastam a fiúkról.És ez inspirált,hogy én is elkezdjek egyet.Mikor rátaláltam nem tudtam lerakni a telefont.Állandóan ezt olvastam.És vártam,vártam,hogy mikor lesz rész.nagyon jól írsz és kérlek ne hagyd abba.Ne foglalkozz senkivel.Szerintem tökéletes a blogod.Mindenképpen folytasd.IMÁDLAK

    VálaszTörlés