2016. augusztus 25., csütörtök

Utolsó utáni gondolatok

SZERETNÉM HA EZT MINDENKI VÉGIGOLVASNÁ! 



Sorban talán ez az ötödik bejegyzés amit tehetetlenül írok, és nagyon sajnálom, hogy így alakult ez az egész. Amikor elkezdtem ezt a blogot, nem annyira nagyon régen, de elég régen ahhoz, hogy rengeteget változzak, minden téren, nem gondoltam volna, hogy egyszer majd így fogok ide írni. Nem tudom tudjátok-e, hogy hány éves vagyok, de nem is szeretném elárulni, úgy érzem hogy most már nem is fontos, hiszen már jóval érettebb fejjel gondolkozom, mint mikor fejest ugrottam ebbe az egészbe. Nem akarom felesleges dolgokkal teletömni ezt a bejegyzést, és úgy érzem, hogy most már tényleg ideje pontot tennem arra s bizonyos i-re. 
A legnagyobb hibát pontosan azzal követtem el, hogy sosem tértem a lényegre, mindenhova csak gyűjtögettem a felesleges dolgokat, és az lett a végzetem, hogy elfogytak azok a lehetőségeim, amikkel ki kellett volna pótolnom azokat a hatalmas gödröket, amikbe a végén belezuhantam. Az elején fantasztikus ötletnek tűnt, hogy ilyenekkel nyújtsak egy-egy részt, de  kezdtem kiesni a ritmusból, az ötleteim elfogytak. Ez volt az oka annak, hogy az utóbbi időben eleinte kisebb, később nagyobb kihagyásokkal bukkantam fel. Röviden talán ennyi a magyarázat arra, hogy mi miért történt, és hogy őszinte legyek nem is akarok róla sokat beszélni, mert egyrészt rettenetesen sajnálom az egészet, másrészt pedig nem egy izgalmas sztori. 
Sajnos úgy döntöttem, hogy ennek a blognak nincs tovább, de úgy gondoltam, hogy ezek után megérdemeltek annyit, hogy tudjátok mit is terveztem még Niall és Hayley életébe nagy vonalakban. 
Az utolsó részt úgy fejeztem be, hogy Hayley nem meglepő módon megsérül. Nos ezután a baleset után kivételesen nem gondoltam olyanra, amivel keresztbe tehetnék neki, és az ő  közeljövőjükre tekintve talán itt ragadtam meg először. 
Nem tudom emlékeztek-e még azokra a bizonyos cetlikre, amik itt-ott néha felbukkantak egy kedves üzenetet továbbítva. Nos egy viszonylag hosszú és nyugis időszak után ezek újra előjöttek volna, a végén pedig mindebből az következett volna, hogy Hayley-t elrabolja az apja, és Niall megtesz mindent azért hogy kiszabadítsa egészen addig, amíg ő is fogságba nem esik. Természetesen ha nagyon bele akarnám ásni magam, akkor részletezhetném hogy még milyen kegyetlennek hangzó dolgokkal készítettem volna ki az összes szereplő idegeit, de erre később szeretnék visszatérni. Míg ez a háború zajlana, addig kicsit nagyobb szerepet kaptak volna a mellékszereplők, vagyis a fiúk, akiknek valamilyen módon ki kellett volna találni a megoldást erre az egész ügyre. Miután ez a probléma nagyjából megoldodótt, és mindenki biztonságba került volna, kiderülne hogy Hayley-nek egyetlen hatalmas balszerencse miatt kellett átélnie mindazt, amit átélt, és tudatosan először találkozott volna azokkal az emberekkel, akik hosszú évekig reménytelenül keresték az elveszett lányukat. 
Nem túl izgalmas, ez lett volna a történet tetőpontja, akik ismernek, azok tudják hogy szeretek keresztbe tenni a szereplőknek, még akkor is ha néha már fáj, de mindezek után megadtam volna nekik a méltó befejezést azzal, hogy gondtanul, és boldogan egymásba kelnek, és családot alapítanak.
Tudom, hogy ez egy elég erős spoilerezés volt az egész történethez képest, de szeretném ha tudnátok, hogy elkeseredettebb pillanataimban a fentiek közül néhány jelenetet elkezdtem megírni, és ha gondoljátok van lehetőség arra, hogy nem is úgy ahogy a kezdéskor terveztem, de végleg lezárjuk vele ezt a blogot. Ezzel én sem érezném magam úgy, hogy végleg cserben hagytam mindenkit, és talán ti is vagytok néhányan, akik kíváncsiak lennétek rá, nem tudom. 
Ha szeretnétek még hallani rólam, akkor írjátok meg nekem hogy melyik jelenetre lennétek kíváncsiak, de még akár ötleteket is meghallgatok, hogy mire gondoltatok, mi fog történni velük. 

4 megjegyzés:

  1. Szia! Nemrég akadtam rá a blogodra és egyből magával ragadott. Szerintem nagyon jó amit csinálsz! Szomorúan olvastam ezt a bejegyzést de ha te így gondolod tiszteletben tartom. Ha belevágsz egy új sztoriba, biztos hogy olvasni fogom! Még nem értem a végére, de ha meghagyod a blogot végigolvasom. Soha ne hagyd abba az írást, mert tehetséges vagy! Köszönöm az élményt amit a blogod nyújtott! Csak így tovább!
    L.

    VálaszTörlés
  2. Szerintem folytasd és fejezd be a blogod mert kiváncsi vagyok hogy mi fog történni ebben a történetben

    VálaszTörlés
  3. Hát ez valami elképesztően király lett volna ha ezt így befejzeted volna. Köszönyjük szépen hogy leírtad a végét. Nekem ez a blog a legelső amit olvastam és az egyik legjobb is! A jövőben sok szerencsét kívánok neked! Puszi❤

    VálaszTörlés
  4. Szia! Èn nagyon kivàncsi lennèk hogy mit hozol ki belőle, tetszenek az ötleteid...lehetne kicsit több tűzes jelenet Niall ès Hayley között sztm kell kell a haladás a kapcsolatuknak..bàr ahogy gondolod, ràd bízom, nagyon tetszenek az eddigi iràsaid. xoxo

    VálaszTörlés